airmien

sesuatu tentang kehidupan

Lihatlah Dengan Mata Hati Mei 7, 2012

Filed under: Relationship — airmien @ 10:57 pm
Tags: ,

Lihatlah dengan mata hati ke arah pasangan masing-masing. Kenangkan apakah sesuatu yang terbaik yang pernah dilakukan oleh dia walaupun dia berkali-kali menafikan apa yang pernah dilakukannya adalah yang paling baik anda dapat sebelum ini.

 

 

Lihatlah dengan mata hati ke arah pasangan masing-masing. Kenangkan jasa yang telah dilakukan oleh dia selama anda berada di bawah, semasa tiada seorang pun sudi mengangkat anda tatkala anda jatuh tersungkur seorang diri.

 

 

Lihatlah dengan mata hati ke arah pasangan masing-masing. Kenangkan apa bantuan yang diberikan tatkala anda kesempitan di kala orang lain tidur dan lena diulit mimpi, semasa anda menangis akan kegelapan malam.

 

 

Lihatlah dengan mata hati ke arah pasangan masing-masing. Kenangkan akan tangan yang menyeka air mata pipi tatkala anda menangis kesakitan semasa bencana datang dan orang lain sibuk dengan urusan masing-masing.

 

 

Lihatlah dengan mata hati ke arah pasangan masing-masing. Kenangkan akan keadaan di mana anda di dalam kemurungan, tiada teman untuk berbicara dan dia hadir tanpa dipinta dan tetap bersama walau anda berkali-kali menghalangnya untuk bersama bagi menghilangkan kemurungan anda.

 

 

Lihatlah dengan mata hati sebelum dia melangkah pergi untuk selama-lamanya mengadap Tuannya Yang Kekal Abadi.

 

 

Image

Advertisements
 

2 Responses to “Lihatlah Dengan Mata Hati”

  1. Hasmawani Says:

    Subhanallah..sgt tersentuh dan sebak bile baca entry ni..sejak berjauhan dgn kekasih hati..mcm2 dugaan yg Allah bg dlm relationship kami..kdg2 sy sgt sensitf dan emo xtentu psl..entry ni buat sy sebak dan mengalirkn air mata..

    • airmien Says:

      Tidak perlu gusar. Letakkan pengharapan kepada Allah. Moga dijaga dari segala malapetaka dan berada dibawah naugan-Nya. Insya Allah tidak akan berlaku apa-apa.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s