airmien

sesuatu tentang kehidupan

Cukuplah Mei 10, 2012

Filed under: Relationship — airmien @ 2:54 am
Tags:

Aku tidak mampu mencintaimu seluas lautan biru

Kerana aku takut aku akan kelemasan dan tidak sampai

Menuju ke arahmu di pulau bahagia.

 

 

 

Aku tidak mampu mencintaimu setinggi bulan dan bintang

Kerana aku takut disambar petir di antara langit dan bumi

Tatkala menghampirimu di atas sana.

 

 

 

Aku berdoa kepada Tuhan agar aku diberi kekuatan

Untuk mencintaimu seperti hujung jari kerana kuku kekal tumbuh

Walaupun dipotong ianya tetap akan tumbuh walaupun perlahan.

 

 

 

Image

 

Tinggalkan Jawapan

