Airmien

sesuatu tentang kehidupan

Patung Beruang Putih Januari 9, 2012

Filed under: Relationship — airmien @ 7:30 pm
Tags:

Shizuka: Awak ,  saya nak cincin hubungan kita.

Nobita: Untuk ape ? Malas la.  Awak, petang ni kita jumpa tempat biasa okay.

Shizuka: Hurm .. Yelah.

Nobita : Awk , cuba tutup mata awak . Saya nak bagi hadiah . Istimewa hanya untuk awak tau. Harap awak suka.

Shizuka: Hadiah? Okay .

Nobita: Okay. Ha, cuba tengok disini. Saya belikan patung beruang putih untuk awak .

Shizuka : Awak ! Saya tak nak patung beruang . Saya nak cincin hubungan kita ! ( sambil membaling patung beruang itu di jalan raya )

Nobita pun terus berlari dan mendapatkan patung itu balik dan berada dalam pelukannya. Tiba tiba sebuah bas meluru dengan laju ke arah Nobita dan badannya di gilis sehingga Nobita tidak berdaya untuk bergerak.  Muka Nobita berlumuran darah. Lalu Shizuka menjerit ketakutan . Dalam keadaan yang bergegas,  Shizuka mengambil patung di tangan yang dibasahi oleh darah Nobita. Tiba tiba patung itu berkata … ‘You .. see in my pocket.. ‘ dan terlihatnya satu cincin yang sangat cantik. Dan patung itu terus berkata.. ”Will you marry me ??” Di saat itu, terjatuhnya air mata Shizuka tetapi sudah terlambat untuk menyesal.  Kerana Nobita sudah pun pergi untuk selama-lamanya .